اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دیاباته به منشا می‌رسد؟ | امید‌ها به آقای گل فصل پیش استقلال

  • کد خبر: ۵۳۴۹۸
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
دیاباته به منشا می‌رسد؟ | امید‌ها به آقای گل فصل پیش استقلال
با اینکه منشا درخط حمله گل گهر ۹ بار موفق به گلزنی شده، اما دیاباته امیدوار است از بازی‌های باقی مانده نهایت بهره را برده و به این بازیکن برسد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته مصمم است تا هرچه زودتر درترکیب استقلال بازی کند. مهاجم مالیایی الاصل آبی ها که این روزها جدی تر ازهمیشه تمرین می کند، انگیزه های بسیاری برای بازگشت به ترکیب تیمش دارد. او تمرینات خود را در روزهای مصدومیت را مطلبو توصیف کرده است:« روزهای اول مصدومیت کمی درد داشتم اما آرام، آرام شرایط بهتر شد. الان اوضاع خوب است و تمریناتم را به طور جدی دنبال می کنم. مصدومیتی که برای من به وجود آمد قدری من را عقب انداخت اما در تلاش هستم تا هرچه زودتر به شرایط بازی برسم.»

دیاباته به شرایط مشابهی که فصل پیش برایش به وجود آمد نیز اشاره دارد:« فصل قبل هم به دلیل مصدومیت بازی هایی را از دست دادم اما هرچه از لیگ گذشت شرایط بهتر شد. دوست دارم همان روند را دراین فصل هم طی کنم.» شیخ به آقای گلی درلیگ بیستم هم امیدوار است و با اینکه گادوین منشاء گل های زیادی در هفت هفته لیگ به ثمر رسانده اما شیخ نمی خواهد به این زودی دست از تلاش بکشد. به هرحال او مدافع آقای گلی لیگ برتر است. شیخ در این باره می گوید:« بازی های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و نا امید نیستم. من روند گلزن های لیگ برتر را رصد می کنم ومی دانم شرایط به چه شکلی است. امیدم را از دست نمی دهم. البته موفقیت تیمی برای من اهمیت بیشتری دارد اما تلاش می کنم دوباره در صف گلزنان لیگ قرار بگیرم. برای این هدف خیلی انگیزه دارم.»

شاید خیلی ها تصور کنند که دیاباته تا حدی انگیزه اش را به دلیل مصدومیت بد موقع از دست داده اما مهاجم آبی ها نظر دیگری دارد:« حرفه ای هستم و بعد از بازگشت از مصدومیت سعی می کنم به گلزنی هایم برای استقلال ادامه دهم. هیچ چیزی برای من مثل شادی هواداران استقلال شیرین نیست. برای خوشحالی هوادارن تیم محبوبم تلاش می کنم.» احتمال اینکه دیاباته به بازی با گل گهر برسد بسیار زیاد است. شیخ درباره این بازی هم صحبت هایی به زبان می آورد:« لغو دربی به سود من شد تا تمرینات بیشتری برای رسیدن به فرم مسابقه انجام دهم. باید از مربیان تیمم هم یاد کنم که درروزهای مصدوویت خیلی به من کمک کردند تا زودتر به شرایط بازی برسم.»

شیخ بار دیگر به زندگی خوبی که درایران دارد نیز اشاره کرده است. او روی گفتن این جملات همواره تاکید دارد:« درایران احساس خوبی دارم. مردم با احساسی درایران داریم که علاقمند به فوتبال هستند. زندگی درایران برای من لذت بخش است و تلاش می کنم با بازی های خوب استقلالی های ایران را شاد کنم. مطمئن باشید با انگیزه به ترکیب استقلال برمی گردم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->